Wypozyczalnia

Wszystkie nasze produkty objęte są pełną gwarancją realizowaną na terenie Polski.

Nasz sklep jest autoryzowanym punktem naprawczym serwis.com

W przypadku usterek gwarancyjnych lub pogwarancyjnych prosimy o kontakt z naszym działem technicznym:

kontakt@serwis.com  | tel: (22) 299 299 0


» przeczytaj wszystkie opinie

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

 

 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

 

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał)

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od kupującego, jeśli kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 14 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl